Membres

mercredi 22 octobre 2014

"SLSLines", "October's New Releases"

Coucou tout le monde! 

Hello everybody!

Ce matin, je viens vous montrer ma création pour les New Releases de "SLSLines Digital Stamps".

This morning, I come to show you my creation for the New Releases "SLSLines Digital Stamps".



--------------------------------------

Et aujourd'hui, un nouveau défi commence!

And today, a new challenge begins!



Le thème de ce défi est "Tout sauf une carte". ICI

The theme of this challenge is "Anything but a card". HERE


Voici en images!

Here is in images!



J'ai utilisé un fichier de coupe de la boutique "Snap Dragon Snippets".

I used a file of cut of the shop " Snap Dragon Snippets ".

J'ai utilisé les papiers suivants:

- Bazzil Cardstock vert clair.
- Bazzil Cardstock vert foncé.
- Papier "We're Memory Keepers", collection "Peppermint".

I used the following papers:

- Light green Bazzil Cardstock.
- Dark green Bazzil Cardstock.
- Paper " We' re Memory Keepers ", collection " Peppermint ".


J'ai utilisé une image "SLSLines", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " SLSLines ", which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Festive Berries".
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Antique Linen" pour l'ourson.
- Encre "Distress Pumice Stone" pour les chaussures.

I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Festive Berries".
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Antique Linen" for the bear.
- Ink "Distress Pumice Stone" for shoes.

J'ai découpé l'image et je l'ai collée avec des morceaux de "Foam Tape".

I cut the image and I stuck it with pieces of "Foam Tape".


Pour la décoration, j'ai collé une rose blanche (30 mm), une rose rouge (20 mm), une "Daisy" rouge et des baies rouges.

For the decoration, I stuck a white rose (30 mm), a red rose (20 mm), red "Daisy" and red berries.


Pour finir, j'ai collé du ruban "Vicky rouge" et j'ai réalisé un petit noeud. J'ai ajouté une petite clochette que j'ai attaché avec un morceau de ficelle bicolore.

To finish, I stuck of the ribbon " red Vicky " and I realized a small knot. I added a small bell that I stuck with a piece of two-colored thread.


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée!

I thank you for your passage and hope you a lovely day!

Hugs,


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire