Membres

vendredi 10 octobre 2014

"Cute As A Button", "New Releases - Winter"

Bonjour à tous!

Hello everybody!

Aujourd'hui, c'est le jour des New Releases dans la boutique "Cute As A Button"!

Today, it is the day of New Releases in the shop " Cute As A Button "!


Voici ma réalisation en images!

Here is my creation in images!



Pour cette carte, j'ai utilisé un papier "Bazzil Cardstock blanc" et un papier "Joy!Craft".

For this card, I used a paper " white Bazzil Cardstock " and a paper " Joy! Craft ".

A chaque coin, j'ai collé une demie-perle nacrée blanche.

In every corner, I stuck half a white pearly pearl.


J'ai utilisé une nouvelle image "Cute As A Button".

I used a new digistamps "Cute As A Button".

Je l'ai colorisé avec les encres "Distress" suivantes:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Walnut Stain".
- Encre "Distress Salty Ocean".

I colorized it with the following ink " Distress ":

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Walnut Stain".
- Ink "Distress Salty Ocean".

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Imperial Gold" et tout autour, j'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby Blue".

I cut the image with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Imperial Gold " and any goshawk, I embossed with some powder " Frantage - Shabby Blue ".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle blanche et du ruban "Organza bleu marine". J'ai réalisé un noeud et je l'ai collé à droite de l'image.

Under the image, I stuck of the white lace and some ribbon " navy blue Organza ". I realized a knot and I stuck it to the right of the image.


Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté:

- Une rose bleue (30 mm).
- Une rose tan (30 mm).
- Deux fleurs roses en tissu.
- Un oeillet blanc.
- Une "Daisy" blanche.
- Des baies blanches.

For the rest of the decoration, I added:

- A blue rose (30 mm).
- A rose tan (30 mm).
- Two cloth pink flowers.
- A white carnation.
- White "Daisy".
- White berries.

Et voilà pour les explications!

And here is for the explanations!


Je vous remercie pour votre passage ici et tous vos adorables commentaires qui me font toujours très plaisir!

Thank you for your passage here and every your adorable comments which please me always very!

Bonne journée!

Have a lovely day!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire