Membres

mercredi 1 octobre 2014

"Cute As A Button", "Flowers and/or pearls"

Bonjour à tous!

Hello everybody!


Aujourd'hui, sur le blog de la boutique, un défi commence! 

Today, on the blog of the shop, a challenge begins!

Le thème de ce défi est "Fleurs et / ou perles"! ICI

The theme of this challenge is "Flowers and / or pearls"! HERE


Voici ma réalisation en images!

Here is my creation in images!



J'ai utilisé un papier "StudioLight" et du papier "Bazzil Cardstock mauve".

I used a paper " StudioLight " and some paper " mauve Bazzil Cardstock ".


J'ai utilisé une image "Cute As A Button".

I used a digistamps "Cute As A Button".

Je l'ai colorisés avec les encres "Distress" suivantes:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Shaded Lilac".
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Walnut Stain".
- Encre "Distress Pumice Stone".

I colorized them with the following ink " Distress ":

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Shaded Lilac".
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Walnut Stain".
- Ink "Distress Pumice Stone".


J'ai ajouté une rose mauve (30 mm), une rose rose (30 mm) et une fleur de cerisier crème.

I added a mauve rose (30 mm), a pink rose (30 mm) and a flower of cherry tree cremates.

Et voilà pour les explications!

And here is for the explanations!

Maintenant, à votre tour de tenter votre chance!

Now, in your turn to try your luck!

Je vous remercie pour votre passage ici et tous vos adorables commentaires qui me font toujours très plaisir!

Thank you for your passage here and every your adorable comments which please me always very!

Bonne journée!

Have a lovely day!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire