Membres

lundi 15 septembre 2014

"Inky Impressions", "September's New Releases", day 2!

Bonjour tout le monde! 

Hello everybody! 

Aujourd'hui, c'est le jour des "New Release" à la boutique "Inky Impressions"!!!! 

Today, it is the day of "New Release" in the shop " Inky Impressions "!!!!










Voici en images!

Here is in images!



Pour cette carte, j'ai utilisé du papier "Inkido", "Beautiful Memories" - "Green Memories". Les bords sont encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

For this card, I used some paper " Inkido ", "Beautiful Memories" - "Green Memories". Edges are inked to the ink "Distress Walnut Stain".


J'ai utilisé un nouveau digistamp, "Inky Impressions".

I used a new digistamp, "Inky Impressions".

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Picked Raspberry". 
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Salty Ocena".
- Encre "Distress Spun Sugar".
- Crayon aquarelle jaune.


I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Picked Raspberry". 
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Salty Ocena".
- Ink "Distress Spun Sugar".
- Pencil yellow watercolor.


Pour finir, j'ai ajouté une rose rose (30 mm), une fleur jaune et deux "Lilidafts" turquoise.

To finish, I added a pink rose (30 mm), a yellow flower and two "Lilidafts" turquoise blue.


Et voilà! j'espère que ma réalisation vous a plus et qu'elle vous inspirera. 

Here we are! I hope that my realization has you more and that it will inspire you.


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée! A bientôt! 

I thank you for your passage and wish you an excellent day! Bye for now!

Hugs, 

1 commentaire: