Membres

lundi 1 septembre 2014

"Fairies In Times", new blog, new challenge!

Bonjour à tous!

Hello everybody!


Aujourd'hui, j'aimerais partager avec vous une fabuleuse nouvelle!

Today, I would like to share with you a fabulous one new!

Lady-Ann et moi-même avons décidé de fusionner nos deux blogs de challenges, "Faieries Challenges Blog" et "Time 4 Scrap"! Celui-ci porte le nouveau nom de "Fairies In Times"!

Lady-Ann and myself decided to merge our two blogs of challenges, "Faieries Challenges Blog" and "Time 4 Scrap"! This one bears the new name of "Fairies In Times"!



Aujourd'hui, sur le blog, un défi commence! 

Today, on the blog, a challenge begins!

Le thème de ce défi est "Fées"! ICI

The theme of this challenge is "Fairies"! HERE


Voici ma réalisation en images!

Here is my creation in images!



J'ai utilisé un papier "BoBunny", "Woodland - Winter". Les bords sont usés avec le "Old Distresser".

I used a paper " BoBunny ", "Woodland-Winter". Edges are used with "Old Distresser".

Sur le haut de ma carte et à gauche, j'ai ajouté des die-cuts "Snowflakes bordure" réalisés avec un dies "Joy!Craft".

On the top of my card and to the left, I added die-cuts " Snowflakes border " realized with a dies " Joy! Craft ".


J'ai utilisé des tampons "Delicious Doodles", notre sponsor.

I used rubberstamps "Delicious Doodles", our sponsor.


Je les ai colorisés avec les encres "Distress" suivantes:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Fayded Jeans".
- Encre "Distress Victorian Velvet".
- Encre "Distress Salty Ocean".
- "Glitter Stickels Icicle".

I colorized them with the following ink " Distress ":

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Fayded Jeans".
- Ink "Distress Victorian Velvet".
- Ink "Distress Salty Ocean".
- "Glitter Stickels Icicle".


Pour la décoration, j'ai ajouté les embellissements suivants:

- Grosse "Lily" crème.
- Grosse rose rose (30 mm).
- Oeillet blanc.
- Daisies bleues.
- Tortillon rose pailleté.
- Noeud que j'ai réalisé avec du ruban "Organza bleu".

For the decoration, I added the following embellishments:

- Big "Lily" cremates.
- Big pink rose (30 mm).
- White carnation.
- Blue Daisies.
- Spangled pink tortillon.
- Knot which I realized with the ribbon " blue Organza ".


Et voilà pour les explications!

And here is for the explanations!

Maintenant, à votre tour de tenter votre chance!

Now, in your turn to try your luck!

Je vous remercie pour votre passage ici et tous vos adorables commentaires qui me font toujours très plaisir!

Thank you for your passage here and every your adorable comments which please me always very!

Bonne journée!

Have a lovely day!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire