Membres

dimanche 14 septembre 2014

"Faery Ink", My Inspirational Post

Coucou tout le monde! 

Hello everybody!

Ce matin, je viens vous présenter ma première création pour "Faery Inky Blog".

This morning, I come to present you my first creation for "Faery Inky Blog".


Voici en images!

Here is in images!



Pour cette carte, j'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock turquoise" et un doily blanc.

For this card, I used some paper " turquoise blue Bazzil Cardstock " and a white doily.

J'ai réalisé la forme de ma carte avec la "Silhouette Caméo".

I realized the shape of my card with "Silhouette Caméo".

 

J'ai utilisé une image "Faery Ink", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Faery Ink ", which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Salty Ocean".
- Encre "Distress Worm Lipstick".


I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Salty Ocean".
- Ink "Distress Worm Lipstick".


J'ai ajouté une rose rose (30 mm), une rose turquoise (30 mm), une Daisy blanche, une rose rose (15 mm) et deux tulipes turquoise.

I added a pink rose (30 mm), a turquoise blue rose (30 mm), a white Daisy, a pink rose (15 mm) and two tulips turquoise.


Enfin, à droite, j'ai ajouté une rose blanche (30 mm), une rose rose (15 mm), une petite fleur blanche en tissu et un tourbillon sur lequel j'ai collé des paillettes.

Finally, to the right, I added a white rose (30 mm), a pink rose (15 mm), a small cloth white flower and a whirlwind on which I stuck glitter.


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée!

I thank you for your passage and hope you a lovely day!

Hugs,


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire