Membres

mardi 2 septembre 2014

"All Dressed Up", "Autumn Challenge"

Bonjour à tous!

Hello everybody!


Aujourd'hui, j'aimerais partager avec une fabuleuse nouvelle!

Today, I would like to share with fabulous one new!


Je suis tellement contente de rejoindre la formidable équipe de "All Dressed Up"!!!

I'm so happy to join the fabulous team of "All Dressed Up"!!!


Aujourd'hui, sur le blog, un défi commence! 

Today, on the blog, a challenge begins!


Le thème de ce défi est "Automne"! ICI

The theme of this challenge is "Autumn"! HERE


Voici ma réalisation en images!

Here is my creation in images!



J'ai utilisé un papier "StudioLight", "Vintage Line". Les bords sont usés avec le "Old Distresser" et encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

I used a paper " StudioLight ", "Vintage Line". Edges are worn out with "Old Distresser" and inked to the ink "Distress Walnut Stain".


J'ai utilisé des tampons "All Dressed Up".

I used rubberstamps "All Dressed Up".

Je les ai colorisés avec les encres "Distress" suivantes:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Victorian Velvet".
- Encre "Distress Fayded Jeans".
- Encre "Distress Pumice Stone".


I colorized them with the following ink " Distress ":

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Victorian Velvet".
- Ink "Distress Fayded Jeans".
- Ink "Distress Pumice Stone".


Tout autour de l'image, j'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby White" pour donner une impression de pluie.

Everything around the image, I have embossed with some powder " Frantage - Shabby White " to give a rainy impression.


Pour la décoration, j'ai ajouté les embellissements suivants:

- Die-cut réalisé avec un dies "Marianne Designs".
- Grosse rose "Tan" (30 mm).
- Daisy rose "Victorian Velvet".
- Rose blanche et rose "Victorian Velvet" (20 mm).
- Rose blanche (15 mm).
- Lilidaft rose.
- Rose bleu (15 mm).
- Epingle nacrée rose.

For the decoration, I added the following embellishments:

- Die-cut realized with a dies "Marianne Designs".
- Big rose "Tan" (30 mm).
Daisy pink " Victorian Velvet ".
Rose white and pink " Victorian Velvet " (20 mm).
- White Rose (15 mm).
- Pink Lilidaft.
- Rose blue (15 mm).
- Pink given lustre pin.

J'ai ajouté deux petits papillons réalisés avec une perforatrice "Fiskars".

I added two small butterflies realized with an electric drill "Fiskars".



Et voilà pour les explications!

And here is for the explanations!

Maintenant, à votre tour de tenter votre chance!

Now, in your turn to try your luck!

Je vous remercie pour votre passage ici et tous vos adorables commentaires qui me font toujours très plaisir!

Thank you for your passage here and every your adorable comments which please me always very!

Bonne journée!

Have a lovely day!


1 commentaire:

  1. Welcome to the team Valou :)
    You sure joined us with a bag. This is just adorable. A beautiful card
    Anne x

    RépondreSupprimer