Membres

dimanche 3 août 2014

"Ghest Designer" for "Barnemix"

Bonsoir tout le monde!

Good evening my friends!


Je commence aujourd'hui par une réalisation faite pour "Barnemix" en tant que Guest Designer!

I beginn today with a realization made for " Barnemix " as Guest Designer!


Je remercie mon amie Anne-Lise pour son invitation.

I thank my friend Anne-Lise for its invitation.

Voici ma carte!

Here is my card!



Pour réaliser cette carte, j'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc" et du papier "Kaisercraft", collection "True Romance". Les bords sont usés avec le "Old Distresser" et encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

To realize this card, I used some paper "white Bazzil Cardstock" and some paper "Kaisercraft", collection " True Romance ". Edges are used with "Old Distresser" and inked to the ink "Distress Walnut Stain".

J'ai ajouté des die-cuts "bordures papillons" réalisés avec un dies "Joy!Craft". Sur le corps de chaque papillon, j'ai collé un "rhinestone bleu turquoise".

I added die-cuts " borders butterflies " realized with a dies " Joy! Craft ". On the body of every butterfly, I stuck one " turquoise blue rhinestone ".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle de Calais blanche, de la dentelle blanche (au crochet) et du ruban "Organza rose".

Under the image, I stuck of the white lace of Calais, the white lace (in the hook) and some ribbon " pink Organza ".


J'ai utilisé une image "Hannah Lynn" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Hannah Lynn" whom you can find HERE.


Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Walnut Stain".
- Encre "Distress Broken China".
- Encre "Distress Antique Linen".
- Encre "Distress Dried Marigold".
- Crayon aquarelle jaune.
- Craie lilas.
- Craie verte.


I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Walnut Stain".
- Ink "Distress Broken China".
- Ink "Distress Antique Linen".
- Ink "Distress Dried Marigold".
- Pencil yellow watercolor.
- Lilac chalk.
- Green chalk.


Pour la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes que j'ai recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Icicle":

- Grosse fleur bleue turquoise.
- Grosse rose lilas (30 mm).
- Œillet rose et blanc.
- Roses blanches en tissu.
- Boutons de roses blanches.
- Boules de neige blanches.

For the decoration, I added the following flowers which I covered with some touches of "Glitter Stickels Icicle":

- Big turquoise blue blue flower.
- Big lilac rose (30 mm).
- Pink and white carnation.
- Cloth white Rose.
- Buttons of white roses.
- White snowballs.

Je vous souhaite à tous un excellent mercredi!

I wish you all excellent Wednesday!


Scrapbizssss

Scrapkissess 


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire