Membres

samedi 5 juillet 2014

"Time 4 Scrap", "Anything goes"

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 

Je commence aujourd'hui par une réalisation faite pour "Barnemix" en tant que Guest Designer!

I beginn today with a realization made for " Barnemix " as Guest Designer!


Je remercie mon amie Anne-Lise pour son invitation.

I thank my friend Anne-Lise for its invitation.

----------------------------

Aujourd'hui, commence un nouveau défi sur le blog "Time 4 Scrap"! 

Today, begin a new challenge on the blog "Time 4 Scrap"! 


Le thème de ce défi est "Tout va". (ICI)

The theme for this challenge is "Anything Goes". (HERE)


Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:




Pour cette carte, j'ai utilisé un papier "Bazzil cardstock blanc", un papier à fleurs rouge et une chute de papier mauve à pois blancs. Les bords sont usés avec le "Old Distresser".

For this card, I used a paper " white Bazzil cardstock ", a red flowered paper and a fall of white polka-dot mauve paper. Edges are used with "Old Distresser".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle de Calais blanche et du ruban "Organza mauve à pois blancs". J'ai réalisé un double-noeud avec un morceau de ruban "Organza mauve" et je l'ai décoré d'une petite fleur blanche en tissu.

Under the image, I stuck of the white lace of Calais and some ribbon " mauve Organza   white polka-dot ". I realized a double - knot with a piece of ribbon " mauve Organza " and I decorated it with a small cloth white flower.


J'ai utilisé une image "East Wind Shop" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " East Wind Shop" whom you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress  Festive Berries".
- Encre "Distress Shaded Lilac".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Tumbled Glass" pour les yeux.

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Festive Berries".
- Ink "Distress Shaded Lilac".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Tumbled Glass" for eyes.

Je l'ai découpée et collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals".

I cut it and stuck on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals ".


Pour le reste de la décoration, j'ai ajout les fleurs suivantes:

- Grosse rose rose (30 mm).
- Grosse rose en mousse mauve.
- Fleur de cerisier écru.
- Roses blanches en tissu.
- Boules de neige blanches.

- Die-cut "Swirls" (Dies Lily Of The Valley).
- Die-cut "Feuilles" (Dies Lily Of The Valley).

Les fleurs sont recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Icicle".

For the rest of the decoration, I have addition the following flowers:

- Big pink rose (30 mm).
- Big mauve foam rose.
- Flower of ecru cherry tree.
- Cloth white Rose.
- White snowballs.

- Die-cut " Swirls " (Dies Lily Of The Valley).
- Die-cut "Leaves" (Dies Lily Of The Valley).

Flowers are covered with some touches of "Glitter Stickels Icicle".

-----------------------------

Voici une seconde carte!

Here a second card!




J'ai utilisé une image "The East Wind", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "The East Wind", whom you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" pour les cheveux.
- Encre "Distress Faded Jean's".
- Encre "Distress Worm Lipstick".

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" for hair.
- Ink "Jean's Distress Faded".
- Ink "Distress Worm Lipstick".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur deux die-cuts réalisés avec des dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals" et collés avec du "Foam Tape".

I cut the image and I stuck it on two die-cuts realized with dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals " and stuck with "Foam Tape".



Pour le reste de la fabrication de cette carte, j'ai utilisé:

- Dies "Bordure papillons", "Joy!Craft".
- Dentelle blanche.
- Grosse fleur bleue "Kaisercraft".
- Rose rose (30 mm).
- Fleur de cerisier écru.
- Fleur de cerisier bleue.
- Daisy rose pâle.
- Lilidaft écru.
- Rosebuds blanches.
- Rose blanche et bleue (20 mm).
- Rose rose.
- Lilidaft rose.
- Dies "Lily Of The Valley" pour les feuilles.
- Dies "Lily Of The Valley" pour le "Swirl".
- Demies-perles nacrées blanches.
- "Glitter Stickels Icicle".


For the rest of the manufacturing of this card, I used:

- Dies " Border butterflies ", " Joy! Craft ".
- White lace.
- Big blue flower " Kaisercraft ".
- Pink Rose (30 mm).
- Flower of ecru cherry tree.
- Blue flower of cherry tree.
- Pale pink Daisy.
- Ecru Lilidaft.
- Rosebuds whites.
- White and blue Rose (20 mm).
- Pink Rose.
- Pink(rose) Lilidaft.
- Dies "Lily Of The Valley" for leaves.
- Dies "Lily Of The Valley" for "Swirl".
- Half-pearls white.
- "Glitter Stickels Icicle".

Maintenant, à votre tour de participer et de tenter de remporter le prix offert cette semaine. ICI

Now, in your turn to participate and to try to win the prize offered this week. HERE


Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.

Scrapbizssss 

Scrapkissessss

Je tente ma chance au défi du blog "The East Wind": Ruban.

I try my luck in the challenge of the blog "The East Wind": Ribbon.

2 commentaires:

  1. Wonderful that you have shared your great artwork with us here at THE EAST WIND. Both cards are exquisite! Good luck hun and do come back again!
    Jackie dt @ THE EAST WIND

    RépondreSupprimer
  2. Absolutely amazing creations, Valoou! Love them both. the details are just beautiful. Thanks so much for joining our Ribbons Challenge at TEW. xxD

    RépondreSupprimer