Membres

mardi 29 juillet 2014

"Crafty Sentiments", "Anything Goes"

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 

Aujourd'hui, commence un nouveau défi sur le blog "Crafty Sentiments Challenges"!

Today, begin a new challenge on the blog " Crafty Sentiments Challenges "!


Le thème de ce défi est "Tout va"! ICI

The theme of this challenge is "Anything Goes"! HERE

Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:



J'ai utilisé du papier "Bristol Blanc" pour la structure, du papier "Toga - Arabesques rose" et du papier "Wild Rose Studio". Les bords des papiers imprimés sont encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

I used some paper " Bristol Blanc " for the structure, some paper " Toga - Arabesques pink " and some paper " Wild Rose Studio ". The edges of the printed papers are inked to the ink "Distress Walnut Stain".


Tout autour de la partie supérieure de ma carte, j'ai collé des die-cuts "Papillons" réalisés avec un dies "Joy!Craft", "Bordure Papillons". Je les ai légèrement encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

Everything around the top of my card, I stuck die-cuts "Butterflies" realized with a dies " Joy! Craft ", " Border Butterflies ". I slightly inked them to the ink "Distress Walnut Stain".


J'ai utilisé une image "Crafty Sentiments", "I Love Flowers". ICI

I used a digistamp "Crafty Sentiments", "I Love Flowers". HERE

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

-Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Broken China".
- Encre "Distress Bundled Sage".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Walnut Stain".
- Craie rose.
- Crayon aquarelle jaune.


I colorized it in the following way: 

- ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Broken China".
- Ink "Distress Bundled Sage".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Walnut Stain".
- Pink chalk.
- Pencil yellow watercolor.


J'ai découpé l'image, encrée à l'encre "Distress Walnut Stain" puis collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals".

I cut the image, inked to the ink "Distress Walnut Stain" then stuck on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals ".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle blanche avec du ruban en satin blanc plissé et cousu dessus.

Under the image, I stuck of the white lace with the white satin ribbon wrinkled and sewn above.

Sous l'image dans le coin supérieur droit, j'ai ajouté deux tags réalisés avec un dies "Crafty Sentiments". Je les ai encrés à l'encre "Distress Walnut Stain" et décorés de dentelle blanche.

Under the image in the corner top-right, I added two tags realized with a dies " Crafty Sentiments ". I inked them to the ink "Distress Walnut Stain" and decorated with white lace.



Pour la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes que j'ai recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Diamond":

- Grosses roses roses (30 mm).
- Fleur de cerisier bleue.
- Lilies blanches.
- Rose rose (20 mm).
- Lilidafts bleues.
- Lilidaft blanche.
- Rose rose (15 mm).
- Roses crème (15 mm).
- Rose bleue (15 mm).
- Daghofly blanche.
- Roses roses et crème (10 mm).
- Rosebuds blanche (6 mm).
- Rosebuds crème (4 mm).
- Rosebuds bleu (4 mm).

- Tourbillon rose pailleté.
- Epingle nacrée rose.


For the decoration, I added the following flowers which I covered with some touches of "Glitter Stickels Diamond":

- Big pink roses (30 mm).
- Blue flower of cherry tree.
- Lilies whites.
- Pink Rose (20 mm).
- Blue Lilidafts.
- White Lilidaft.
- Pink Rose (15 mm).
- Rose cream (15 mm).
- Blue Rose (15 mm).
- Daghofly white.
- Pink rose and cream (10 mm).
- Rosebuds white (6 mm).
- Rosebuds cremate (4 mm).
- Rosebuds blue (4 mm).

- Spangled pink whirlwind.
- Pink pearly pin.


A ces fleurs, j'ai ajouté des die-cuts "Swirls - Feuilles" réalisés avec un dies "Lily Of The Valley" et des die-cuts "Feuilles" également réalisés avec d'autres dies "Lily Of The Valley".

In these flowers, I added die-cuts " Swirls - Leaves " realized with a dies " Lily Of The Valley " and die-cuts "Leaves" also realized with other dies " Lily Of The Valley ".


Sur la partie inférieure, j'ai d'abord ajouter un rectangle de papier de la même collection que j'ai encré à l'encre "Distress Walnut Stain". Dessus, j'ai ajouté la même dentelle ornée de ruban en satin blanc que sur le haut.

On the bottom, I have at first to add a rectangle of paper of the same collection as I inked to the ink "Distress Walnut Stain". Above, I added the same lace decorated with white satin ribbon as on the top.


J'ai réalisé un double-noeud avec du ruban "Seam - Rose Sian" et je l'ai décoré d'un brads "Coeur rose pailleté".

I realized a double-knot with the ribbon " Seam - Rose Sian " and I decorated it with a brads " spangled pink Heart ".

J'ai ajouté une grosse rose rose (30 mm), une fleur de cerisier bleu, une "Lilidaft" crème, une rose blanche (15 mm), des Rosebuds roses (4 mm) et une Rosebuds blanche (6 mm). Elles sont également recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Diamond".

I added a big pink rose (30 mm), a flower of blue cherry tree, "Lilidaft" cremates, a white rose (15 mm), pink Rosebuds (4 mm) and white Rosebuds (6 mm). They are also covered with some touches of "Glitter Stickels Diamond".


Pour le titre, j'ai utilisé un sentiment "Crafty Sentiments". Je l'ai découpé puis collé sur deux die-cuts. D'abord sur un die-cut réalisé avec un dies "Toga", "Cercle festonné". Ensuite, sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Circles". Chaque partie est collée avec un morceau de "Foam Tape". Pour finir, j'ai ajouté des demies-perles nacrées blanches.

For the title, I used a feeling " Crafty Sentiments ". I cut it then stuck on two die-cuts. At first on a die-cut realized with a dies " Toga ", " scalloped Circle ". Then, on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Circles ". Each party is stuck with a piece of "Foam Tape". To finish, I added white pearly half-pearls.


Maintenant, à votre tour de participer et de tenter de remporter le prix offert cette semaine. 

Now, in your turn to participate and to try to win the prize offered this week. 


Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.

Scrapbizssss 

Scrapkissessss


1 commentaire:

  1. Oh how pretty! I love the colors of this card and that image is just adorable. The diecuts on this are outstanding! Such a pretty card and a great shape, too! Hugs, Gail

    RépondreSupprimer