Membres

lundi 14 juillet 2014

"Card Mania", "Add a charm"

Bonjour à tous! 

Good Morning all! 


Un nouveau défi commence également sur le blog "Card Mania".

A new challenge begins on the blog "Card Mania".



Le thème de ce défi est "Ajouter un charm". ICI

The theme of this challenge is "Add a Charm". HERE


Voici ma réalisation!

This is my realization!



Pour cette carte, j'ai utilisé des papiers "Maja Design", collection "Summer Basic". A chaque coin de cette carte, j'ai collé une demie-perle nacrée blanche. J'ai ajouté des bordures de chaque côté du papier bordeaux que j'ai réalisées avec une perforatrice "Martha Stewart".

For this card, I used papers "Maja Design", collection " Summer Basic ". In every corner of this card, I stuck half a white pearly pearl. I added borders on each side some paper mahogany where I realized with a puncher "Martha Stewart".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle de Calais blanche puis du ruban "Ortanza bleu". J'ai réalisé un noeud avec un morceau de ce même ruban que j'ai décoré avec un charm "Love".

Under the image, I stuck of the white lace of Calais then the ribbon " blue Ortanza ". I realized a knot with a piece of the same ribbon which I decorated with a charm "Love".


J'ai utilisé une image "Kenny K" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "Kenny K" which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Victorian Velvet".
- Encre "Distress Broken China".
- Encre "Distress Pumice Stone".

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Victorian Velvet".
- Ink "Distress Broken China".
- Ink "Distress Pumice Stone".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals" que j'ai encré légèrement à l'encre "Distress Walnut Stain".

I cut the image and I stuck it on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals " that I inked slightly in the ink " Distress Walnut Stain ".


Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Grosse rose rose en mousse.
- Œillet rose et blanc.
- Œillet blanc.
- Fleurs de cerisier bleue.
- Rosebuds blanches (6 mm).
- Rosebuds roses (4 mm).
- Boules de neige blanches.

For the rest of the decoration, I added the following flowers:

- Big foam pink rose.
- Pink and white carnation.
- White carnation.
- Flowers of cherry tree blue.
- Rosebuds whites (6 mm).
- Rosebuds pink (4 mm).
- White snowballs.

J'ai ajouté quelques touches de "Glitter Stickels Icicle" sur chacune de ces fleurs. J'ai également ajouté des die-cuts "Feuilles" réalisés avec un dies "Lily Of The Valley".

I added some touches of "Glitter Stickels Icicle" on each of these flowers. I also added die-cuts "Leaves" realized with a dies "Lily Of The Valley".

Pour finir, j'ai ajouté un petit papillon réalisé avec une petite perforatrice ainsi qu'un petit cœur perlé et nacré.

To finish, I added a small butterfly realized with a small puncher as well as a small pearl and pearly heart.


A votre tour maintenant de tenter votre chance de remporter le cadeau offert par notre sponsor! ICI

In your turn now to try your luck to gain the present offered by our sponsor! HERE


Je vous remercie pour votre passage ici et vous dis à très vite pour un nouveau projet! 

I thank you for your passage here and say to you see you soon for a new project!

Scrapbizssssss

Scrapkissessss


Je tente ma chance au défi suivant:

I try my luck in the following challenge:

- Treasured Times Stamps: Tout va - Anything Goes.

3 commentaires:

  1. This is so beautiful with wonderful colouring. Love the scrumptious flowers.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    RépondreSupprimer
  2. Beautifully done- love the soft colors and the beautiful floral embellishments!

    RépondreSupprimer
  3. Wonderful creation! I love the colors and design! Thank you for joining us at the Treasured Times Challenge blog for our Anything Goes challenge! Hope to see you again next time too!
    Hugs,
    Tammy Louise

    RépondreSupprimer