Membres

vendredi 20 juin 2014

"Sassy Studio Design","Flashback Friday", "Challenge Facebook"

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 

Un petit rappel de notre défi  sur la page Facebook "Sassy Studio Designs". (ICI)

A small reminder of our challenge on Facebook page "Sassy Studio Designs". (HERE)

Voici ma réalisation:

This is my realization:



J'ai utilisé un papier fleuri "Action" et du papier "Bazzil Cardstock blanc". Les bords sont encrés à l'encre "Distress Walnut Stain". A chaque coin, j'ai collé une demie-perle nacrée blanche.

I used a decorated with flowers paper "Action" and some paper " white Bazzil Cardstock ". Edges are inked to the ink "Distress Walnut Stain". In every corner, I stuck half a white given lustre pearl.

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle rose plastifiée puis de la fine dentelle blanche. J'ai réalisé un double-noeud avec du ruban "Organza mauve" et je l'ai décoré d'une petite fleur blanche en tissu.

Under the image, I stuck of the plasticized pink lace then the fine white lace. I realized a double - knot with the ribbon " mauve Organza " and I decorated it with a small white flower in tissue.


J'ai utilisé une image "Sassy Studio Designs" que vous pouvez trouver ICI.


I used an image " Sassy Studio Designs ", whom you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Broken China".
- Encre "Distress Tumbled Glass".
- Encre "Distress Dried Marigold".
- Craie mauve.

- Neige artificielle. 


I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Broken China".
- Ink "Distress Tumbled Glass".
- Ink "Distress Dried Marigold".
- Mauve chalk.

- Artificial snow.


Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté une fleur mauve en mousse, une rose rose (30 mm), une rose blanche et rose (30 mm), une fleur mauve "Kaisercraft", une rose rose pâle (30 mm), un oeillet turquoise, des boules de neige blanches et des boutons de roses.

For the rest of the decoration, I added a mauve flower in froth, a pink rose (30 mm), a white and pink rose (30 mm), a mauve flower " Kaisercraft ", a pale pink rose (30 mm), a turquoise blue carnation, white snowballs and buttons of roses.


Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.

Scrapbizssss 

Scrapkissessss


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire