Membres

dimanche 15 juin 2014

"Inky Impressions", "June's Releases"!!!

Bonjour tout le monde! 

Hello everybody! 

Aujourd'hui, c'est le jour des "New Release" à la boutique "Inky Impressions"!!!! 

Today, it is the day of "New Release" in the shop " Inky Impressions "!!!!




Pour cette carte, j'ai utilisé  du papier "Bazzil Cardstock Melon" et un papier "Prima Marketing", collection "Madeline". Les bords sont usés avec le "Old Distresser". A chaque coin, j'ai collé une demie-perle nacrée blanche.

For this card, I used some paper "Bazzil Cardstock Melon" and a paper " Prima Marketing ", collection "Madeline". Edges are used with "Old Distresser". In every corner, I stuck half a white given lustre pearl.


J'ai utilisé un nouveau digistamp, "Inky Impressions".

I used a new digistamp, "Inky Impressions".

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encres "Distress Vintage Photo" et "Distress Tattered Rose" pour la peau. 
- Encres "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux. 
- Encre "Distress Worm Lipstick". 
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Broken China".
- Encre "Distress Walnut Stain".
- Encre "Adirondack Pool".
- Feutre jaune.

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Vintage Photo" and "Distress Tattered Rose" for the skin. 
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair. 
- Ink "Distress Worm Lipstick". 
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Broken China".
- Ink "Distress Walnut Stain".
- Ink "Adirondack Pool".
- Yellow felt-tip.


Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Grosse rose rose (30 mm).
- Grosse rose crème (30 mm).
- Fleur bleu turquoise en papier.
- Roses blanches en tissu.
- Boules de neige blanches.
- Boutons de roses rose et blanche.
- Grosse fleur plate bleu turquoise.

For the rest of the decoration, I added the following flowers:

- Big pink rose (30 mm).
- Big rose cremates (30 mm).
- Paper turquoise blue flower.
- White Rose in tissue.
- White snowballs.
- Buttons of pink and white roses.
- Big turquoise blue flat flower.

Et voilà! j'espère que ma réalisation vous a plus et qu'elle vous inspirera. 

Here we are! I hope that my realization has you more and that it will inspire you.


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée! A bientôt! 

I thank you for your passage and wish you an excellent day! Bye for now!

Hugs, 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire