Membres

lundi 3 mars 2014

"Sherri Baldy French Blog Challenge" + "Altered Eclectic Challenges"


Bonjour à tous! 

Hello my friends! 


Un nouveau défi commence!

A new challenge begins!


Le thème de ce défi est "Rose". (ICI)

The theme for this challenge is "Pink". (HERE)


Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:



J'ai choisi de customiser un cadre en bois acheté chez "Scrapidées".

I chose to customize a wooden frame bought at "Scrapidées".

J'ai utilisé des papiers "Inkido", "Pink Roses". J'ai usé les bords avec le "Old Distresser" et je les ai encrés avec de l'encre "Distress Walnut Stain".

I used papers "Inkido", " Pink Roses ". I used edges with "Old Distresser" and I inked them with some ink "Distress Walnut Stain".

A chaque coin, j'ai collé une demie-perle nacrée blanche.

In every corner, I stuck half a white pearly pearl.


J'ai utilisé une image "Sherri Baldy", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Sherri Baldy ", whom you can find HERE.


Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux. 
- Encre "Shaded Lilac". 


I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Shaded Lilac". 



Dans le coin supérieur droit, j'ai collé un noeud que j'ai réalisé avec du ruban "Organza Rose". Je l'ai décoré d'un petit coeur nacré blanc.

In the corner top-right, I stuck a bow which I realized with the ribbon " Organza Rose ". I decorated it with a small white pearly heart.

Ensuite, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Une rose rose (30 mm).
- Un oeillet blanc.
- Une rose mauve (15 mm).
- Des boutons de roses fermées.
- Des die-cuts "Feuillages" réalisés avec un dies "Cherry Lynn Designs".

Then, I added the following flowers:

- A pink rose (30 mm).
- A white carnation.
- A mauve rose (15 mm).
- Buttons of closed roses.
- Die-cuts "Foliages" realized with a dies " Cherry Lynn Designs ".


Dans le coin inférieur gauche, j'ai ajouté les fleurs suivantes: 

- Une rose mauve (30 mm).
- Un oeillet rose.
- Une fleur "Lily" blanche.
- Un bouton de rose rose.
- Des boules de neige blanches. 
- Des boutons de roses fermées.

In the corner left inferior, I added the following flowers: 

- A mauve rose (30 mm).
- A pink carnation.
- A button of pink rose.
- White snowballs. 
- Buttons of closed roses.


Sur les fleurs du papier, j'ai ajouté du "Glitter Stickels Icicle" ici et là.

On the flowers of the paper, I added "Glitter Stickels Icicle" here and there.


Maintenant, à votre tour de participer et de tenter de remporter le prix offert cette semaine. 

Now, in your turn to participate and to try to win the prize offered this week. 



Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.



Scrapbizssss 

Scrapkissessss


You can find the material in the shop " Cards Und More ":

INKIDO Designpapier - Pink Roses Tim Holtz Paper Distresser and Thread CutterDistress Ink™ Stempelkissen Walnut Stain Rhinestones & Pearls - Lila / Weiss (855 Stück) Distress Ink™ Stempelkissen Tattered RoseDistress Ink™ Refill Vintage PhotoDistress Ink™ Stempelkissen Antique LinenDistress Ink™ Stempelkissen Worn LipstickDistress Ink™ Stempelkissen Black SootDistress Ink™ Stempelkissen Spun SugarStickles Glitterglue IcicleDistress Ink™ Stempelkissen Forest MossPerlenherzchen weiß, 10 Stück Pulse of Passion - Kirschblüten, weiß Pulse of Passion - Lilien, weiß Noor Design Schmetterling Bordüre 6002-0251 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire