Membres

samedi 25 janvier 2014

"Ghest Designer" for "Sketch Saturday" (Milk Coffee DT)


Bonsoir tout le monde!

Good evening my friends!



Je finis aujourd'hui par une réalisation faite pour "Sketch Saturday" en tant que Guest Designer pour "Milk Coffee"

I finish today with a realization made for "Sketch Saturday" as Guest Designer for "Milk Coffee"!


J'ai utilisé des papiers acheté dans un magasin "Action". J'ai usé les bords avec le "Old Distresser". 

I used papers bought in a store " Action ". I used edges with "Old Distresser".


J'ai utilisé une image "Milk Coffee" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Milk Coffee " whom you can find HERE.


Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encres "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau. 
- Encre "Distress Tea Dye" et "Distress Vintage Photo" pour les cheveux. 
- Encre "Distress Worm Lipstick". 
- Encre "Distress Black Soot". 


I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin. 
- Ink "Distress Tea Dye" and "Distress Vintage Photo" for hair. 
- Ink "Distress Worm Lipstick". 
- Ink "Distress Black Soot".


Pour la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes que j'ai recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Icicle":

- Grosse rose rose (30 mm).
- Boules de neige blanches. 
- Deux roses bleues (15 mm).
- Deux "Lilidaft" crème. 
- Deux roses blanches en tissu. 

For the decoration, I added the following flowers which I covered with some touches of "Glitter Stickels Icicle":

- Big pink rose (30 mm).
- White snowballs. 
- Two blue roses (15 mm).
- Two "Lilidaft" cremate. 
- Two cloth white roses.


Sous l'image, j'ai collé de la dentelle de Calais blanche et du ruban en satin rose foncé. J'ai réalisé un noeud avec un morceau de ce même ruban et je l'ai collé à gauche de l'image. 

Under the image, I stuck of the white lace of Calais and the dark pink satin ribbon. I realized a bow with a piece of the same ribbon and I stuck it to the left of the image.

Et voilà! 

Maintenant, à vous de tenter votre chance! 


And here is! 

Now, to you to try your luck!


C'est par ICI.

It's HERE.


Scrapbizssss

Scrapkissess 


1 commentaire: