Membres

lundi 15 avril 2013

CWLC # 37 - "Recycle"...

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 


Aujourd'hui, commence un nouveau défi chez "Created with Love"!

Today, begin a new challenge at " Created with Love "!



Le thème de ce défi est "Recyclé". (ICI)

The theme for this challenge is "Recycle". (HERE)



Sponsor:

Sponsor: 



Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:

Pour cette réalisation, j'ai utilisé une boite de conserve que j'ai recyclé en pot à crayons, bics, .... pour mon bureau. 

For this realization, I used a conjoint box that I recycled in jar with pencils, ball-points, for my desk.

Y a très longtemps que je me sers de cette boite de conserve pour y mettre tous mes stylos et feutres,  mais je ne l'avais encore jamais décorée. C'est chose faite! 

Has there for a very long time that I use this conjoint box to put it all my pens and felt, but I had still never decorated it. It is now done!

Pour ce faire, j'ai utilisé un papier " Making Memories ", collection "Je t'adore" ainsi qu'un papier "Prima Marketing", collection "London". 

To do it, I used a paper " Making Memories ", a collection " I adore you " as well as a paper " Prima Marketing ", collection " London ".




J'ai utilisé une image "Meljen's Design", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "Meljen's Design", whom you can find HERE.


J'ai imprimé les fleurs de cette image sur une chute de papier rose. J'ai encré les bords avec de l'encre "Distress Tea Dye". 

I printed the flowers of this image on a fall of pink paper. I inked edges with some ink "Distress Tea Dye".


Pour la décoration, j'ai utilisé les fleurs suivantes:

- Rose écru (30 mm). 
- Oeillet blanc.
- Roses bleu (30 mm).
- Rose rose et écru (10 mm).
- Branches fleuries (WOC).
- Brins de perles nacrées blanches. 
- Boutons de rose fermée blanc.
- Boutons de rose fermée écru. 
- Plumes blanches. 



For the decoration, I used the following flowers:

- Rose ecru (30 mm). 
- White carnation.
- Rose blue (30 mm).
- Pink Rose and ecru (10 mm).
- Decorated with flowers branches ( WOC).
- Stalks of white pearly pearls. 
- Buttons of closed rose white.
- Buttons of closed rose ecru. 
- White feathers. 

Sur le haut, j'ai également ajouté un morceau de dentelle blanche (WOC). 

On the top, I also added a piece of white lace ( WOC).

Toutes les fleurs sont recouvertes de "Glitter Stickels Icicle". 

All the flowers are covered with "Glitter Stickels Icicle".



Maintenant, à votre tour de participer et de tenter de remporter le prix offert cette semaine. ICI

Now, in your turn to participate and to try to win the prize offered this week. HERE



Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.


Je tente ma chance aux défis suivants: 

I try my luck at following challenges: 

- Défi du blog "Scrap-Creations": Fleurs - Flowers
- Défi du blog "Whoopsi Daisy": Tout sauf carré - Not a square creations.
- Défi du blog "Balisa (Stempel) challenge": Bureau caddy - Desk Caddy
- Défi du blog "The Order of the Opus Gluei": Couleurs vives ou pastelles - All brights colors or pastels.
- Défi 18 du blog "Challenges 4 Everybody": N'importe - Anything goes.
- Défi du blog "Scrappy Moms Stamps": Le printemps est en fleur - Spring is in Bloom.


Scrapbizssss

Scrapkissessss

12 commentaires:

  1. tout ce que j'aime, bravo c'est magnifique! Bises. Nadine

    RépondreSupprimer
  2. This is a stunning and very beautiful project Valou. xx

    RépondreSupprimer
  3. Formidable! Einfach großartig! Vielen Dank für die Teilnahme bei BaLiSa.

    Liebe Grüße
    Uschi

    RépondreSupprimer
  4. This is just beautiful, it sings a pretty pastel song! Thank you for joining in with us at Opus Gluei, it's a real treat to see your beautiful, unique creation!

    RépondreSupprimer
  5. Wow your creation is so wonderful! Very lovely and pretty.
    Thank you for joining us at BaLiSa!
    hugs

    RépondreSupprimer
  6. Very pretty! Thank you for playing along with us at Scrappy Moms Stamps! :)

    - Mel

    RépondreSupprimer
  7. C'est une création merveilleuse. Le bureau caddy est totalement bien de regarder et il a l'air très romantique. Tu as choisi des couleurs formidables. Ton œuvre me plaît très bien. Merci de participer au Balisa Challenge.
    Amitiés, UschiJ

    RépondreSupprimer
  8. What a beautiful and useful creation! It will make your desk look so elegant and pretty! The colors and papers and embellishments work wonderfully together. Won't that make the mundane so much more pleasant? BEAUTIFUL. Thank you for sharing your pastel pretty with us at Opus Gluei, it is lovely.

    RépondreSupprimer
  9. Wow! This is fantastic! Looove it. Thanks for joining us at WhoopsiDaisy. Hugs...Mona

    RépondreSupprimer
  10. This is great thanks for joining us at WD xx Jan

    RépondreSupprimer
  11. This is gorgeous!! Thanks for playing with us at Scrappy Moms Stamps!

    ~Hugs, Saundra :)

    RépondreSupprimer
  12. Wow, this is so gorgeous! Thank you for playing along with us at BaLiSa!
    hugs

    RépondreSupprimer